![Nötkross_530010-3 Nötkross](https://lindahlshandel.se/wp-content/uploads/2022/05/Nötkross_530010-3-scaled.jpg)
![Nötkross_530010 Nötkross](https://lindahlshandel.se/wp-content/uploads/2022/05/Nötkross_530010.png)
STRÖSSEL 1 KG
Lakrits flakes
Lakrits
Kulör
Choklad
Polka/Mint
Tutti Frutti
Hallon/Lakrits
Mandelkrokant
Nötkrokant
Nötkross
Chokladlinser
Nötkross, strössel 1 kg
Rostade hasselnötter | Roasted granular hazelnut | Geröste Haselnuss Körner
SV Ingredienser: Hasselnöt.
GB Ingredients: Hazelnuts.
DE Zutaten: Haselnussen.
Näringsvärden / Nutritional value per 100 g
Energi / Energy (KJ / kcal) |
657 / 2 710 |
Fett / Fat |
63 g |
varav mättat fett / of which saturated fat |
4 g |
Kolhydrat / Carbohydrate |
6 g |
Socker / Sugar |
1,8 g |
Protein |
12,5 g |
Salt |
0,02 g |
Art. nr: 530 010
Förpackning: 10 x 1 kg
Net weight: 1 kg
Land: Italien
KFP EAN-nr: 7311845300105
DFP EAN-nr: 17311845300102
Förpackning | KFP/DFP | DFP/Pall |
10×1 kg | 10 | 36 |
![LindahlsLogo](https://lindahlshandel.se/wp-content/uploads/2021/04/LindahlsLogo.png)
![](https://lindahlshandel.se/wp-content/uploads/2021/04/Ostkompaniet.jpg)
![](https://lindahlshandel.se/wp-content/uploads/2021/06/Svensk-Honungsforadling-Logo.png)
![iStock-1291764227](https://lindahlshandel.se/wp-content/uploads/2021/04/iStock-1291764227.jpg)
![6M7A3051_kvadratisk](https://lindahlshandel.se/wp-content/uploads/2021/04/6M7A3051_kvadratisk.jpg)
![pexels-victoria-emerson-6029343Kvadratisk](https://lindahlshandel.se/wp-content/uploads/2021/04/pexels-victoria-emerson-6029343Kvadratisk.jpg)
Tre generationer i livsmedelsbranschen
![ORNAMENT](https://lindahlshandel.se/wp-content/uploads/2021/04/ORNAMENT.png)
Anno 1932
I hela tre generationer har Lindahls varit verksam inom livsmedelsbranschen.
Kring förra sekelskiftet började Anders Lindahls far att leverera livsmedel med egen kärra till bygdens kunder. Verksamheten gick i arv där nästa generation bl.a samarbetade med Lennart Hylands far, Otto Hyland och Hugo Andersson i Örserum.
Flera decennier senare har Lindahls hunnit skapa nya företagskoncept där försäljningsframgångar av varumärken som ”Turkisk yoghurt” och ”Svensk Honungsförädling” är goda exempel.